Sunday, 31 July 2016

Noxxa Food Steamer

Alhamdulillah dah lama mengidam nak beli NOXXA PENGUKUS MAKANAN  (Steamer) ni....
akhirnya dapat jugak. Steamernya dah ada, tp masa tk berapa berjaya diurus untuk mecuba gadjet yg ada.

Penerangan

🍄Kaedah memasak secara kukus/stim ialah cara menjalani gaya hidup yang lebih sihat.
🍄Nutrien dan rasa dikekalkan sewaktu proses pengukusan
🍄Ruang pengukus XL 3 tingkat yang boleh disusun bertingkat
🍄Setiap tiub stim menyalurkan stim ke setiap ruang yang mana meminimumkan pemindahan bau makanan dari satu ruang ke ruang yang lain
🍄Pemasa digital
🍄Pemasa tunda sehingga 12 jam
🍄Salur masuk air luar untuk mudah mengisi takungan air
🍄Wattan: 1200W
🍄Takungan Air: 1.7L
🍄PERCUMA DVD dengan pembelian Pengukus Makanan Noxxa.
🍄Waranti: Satu (1) tahun waranti terhadap kerosakan pengilangan.

👏👏👏
Mmg berbaloi.
Steamer tu tak perlu tunggu 30minit untuk air mendidih.

Masuk terus kueh, ON jer.. terus wap keluar..
HEBAT, KAN..
Steamer

Siapa nak main undi pun blh

Lihat video pengukus makanan (steamer)
https://m.youtube.com/watch?v=sXMK4saaBCE

1 comment: