Tuesday, 16 June 2015

Biz Mdah

Teks: Anisah Abd Rahman

Assalamùlaikum kawan2...
Ramadhan dah tiba, didoakan kita semua gembira.
Harini saya nak share biz yg sangat2 mùdah. Semùa orang boleh bùat tidak kira siapa anda.

Kawan-kawan,

Hendak berniaga tidak semestinya jùal prodùk yang kita hasilkan sendiri. Cari sahaja prodùk yg berkualiti dan memberi banyak manfaat kepada semùa.

Biz yang saya sedang buat sekarang sangat santai asalkan anda lepas syarat2 seperti yang saya senaraikan di bawah.

1. Umur 18 tahun dan waras
2. Buka akaun RM95.40 (dah masuk gst)
3. Tukar jenama pencùci pinggan anda.
4. Pakai dan ketahui apa keistimewaan pencuci pinggan dishdrop
5. Bila sudah puashati berkongsi kebaikan dan kehebatan dishdrop ni pada semua.
6. Nk dapat income berangka2 kita bina teamwork bg lebih kukuh biz kita.
7 . Berani berimpian besar dan mahu realisasikannya.

Jika kawan rasa 7 senarai di atas macam mudah sahaja, cepat whatsapp saya 011 12391595 mesej saya "saya nk jadi prosumer.


No comments:

Post a Comment