Monday, 22 December 2014

Berbaloi ke jika beli Breadmaker?

Teks: Anisah Abd Rahman



Bangun pagi terus siap-siap nk meroti untuk anak-anak yang sedang dibuai mimpi. Selalukan orang dok tayang gambar roti sarang lebah yang sedap dan meleleh tu. Gambar kt atas tu anis belum siram dengan sosnya.

Saya buat sendiri jer roti ni, sebab klu nk beli mahal dan tak cukup nk makan banyak2...kang tengah2 layan habis dan jilat jari je la. Anis tgk penjual2 jual agak mahal jugak la. Mubgkin sebab kos nk buat tu mahal. Bila kita buat sendiri, kita boleh bajet guna apa yg ada dan masih sedap sampai jilat jari.

Dengan menguli dan membakar menggunakan Noxxa Breadmaker semua kerja menjadi mudah. Anak-anak pon gembira.

Kawan2 yg belum ada breadmaker ni mungkin masih rasa ragu2 lagikan untuk memilikinya. Anis pon dulu macam tu jugak terpikir2 dan risau gajet canggih ni jd tukun je nanti. Tp alhamdulillah bila dah beli macam2 boleh buat.

1. Buat pelbagai roti dan pizza

2. Jimat kerana tk perlu lg ke pizza yg sekali mkn rm50 konfem habis duit kita

3. Boleh buat cookies, kek dan ayam panggang kenny rogers

4. Roti adalah pilihan kedua selepas nasi yg menjadi pilihan kita.

5.Kebersihan dijamin kerana kita sendiri yang hasilkannya.

6. Peluang untuk jana pendapatan pon ada

7. Boleh makan roti panas2 dan fresh baunya.

8.dan banyak lagi yg boleh memberi manfaat kepada kita.

Klik sini klu nk tgk gambar breadmaker yg ajaib dan berbaloi untuk wang kita. klik la sekarang!

Untuk maklumat dan sebarang pertanyaan 011 123.91.595