Friday, 22 August 2014

Untuk Berjaya Perlu Usaha Tanpa Putus Asa Walaupon Kita Hanya Surirumah Yang Tidak Keluar Bekerja

Teks: Anisah Abd Rahman


Assalamualaikum semua.
Lama sangat tidak berkongsi idea baru disini, banyak idea hendak tulis tetapi tidak kesampaian kerana tidak dapat focus untuk bukak laptop, sebelum ini kebanyakkan penulisan saya ditulis melalui blackberry. Taktahu apa dah jadi dengan BB saya tiba -tiba password yang saya guna setiap hari tu dia kata salah dan reject. Pernah ke terjadi dekat anda semua macam tu?


Kecewa sangat, BB minta di reset dan hilang semua data. Handpon jadi kosong ibarat baru lepas dibeli, semua kena setting semula. dan part yang paling sedih ialah tak boleh nak musukkan email. maka hilang la salah satu cara saya mengupdate blog.  saya memang selalu tulis blog menggunakan bb saya. sehingga hari ini masih belum berjaya setting email dalam bb.


lupakan sekejap pasal kekecewaan tu, jom hidup mesti diteruskan. walaupon duduk dirumah kita masih mampu menjana pendapatan yang lumayan. bagaimana tu?


Kawan-kawan, mencari duit tidak semestinya kita perlu bekerja dari pagi dan pulang petang. mmeninggalkan anak-anak dengan pengasuh dan kerja overtime.


Ada cara kita boleh meningkatkan ekonomi keluarga dengan mudah tetapi memerlukan kesabaran yang tinggi. Kita paham matlamat hidup kita, dan kita akan beroleh ketenangan.


Seperti saya memilih usahawan bebas bersama Amway dan Tone Excel memerlukan kesabaran yang tinggi. Pengalaman saya berkenalan dengan seorang prospek yang mencabar kesabaran, prospek ini baru mendaftar dan inginkan pendapatan dengan hanya sekali pembelian.


Memang agak memeningkan kepala saya, sudah diterangkan bagaimana caranya tetapi masih dengan kedegilannya. Tak mahu itu dan tak mahu ini tetapi mahu pendapatan itu datang sendiri. Wahai kawan-kawan yang ingin berjaya, ingatlah...untuk berjaya kita mesti berusaha, belum pernah lagi kita lihat bayi lahir-lahir terus boleh berjalan kan. Bayi itu akan meniarap, merangkak dan seterusnya barulah berjalan, itu pon setelah berulangkali dia jatuh dan cuba lagi sehingga berjaya.


Akhir kata pengalaman adalah guru kita untuk berjaya.




Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Amway/pembelian produk Amway/menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
saya juga kini menjalankan bisnes simkad ajaib iaitu Simkad Tone Excel
email:anisahabdrahman@gmail.com
whatsapp: 011 12391595

No comments:

Post a Comment