Friday, 29 August 2014

Tone Excel: Modal Kecil Potensi Income Besar

Teks: Anisah Abd Rahman

Alhamdulillah, makin seronok duduk dirumah sambil jana pendapatan dengan santai-santai sahaja.

Kenapa saya ckp santai, santai sebab perniagaan yang saya ceburi ini tidak memeningkan kepala. Tiada stok perlu dikira dan tidak perlu pekerja untuk bantu berniaga.

Modalnya fikiran yang terbuka dan tidak pernah kedekut untuk kongsi idea.

Sedikit perkongsian dari saya sekiranya anda ingin bersama saya menjadi biz partner.

Jangan tanya saya.. BERAPA yang saya dah dapat...!!!

Sepatutnya anda tanya berapa anda boleh dapat dalam biz ni...SEBABNYA.. hanya anda yg boleh tentukan berapa anda NAK dpt DAN IANYA bergantung kepada tindakan yg bakal anda lakukan...!!!

KEBANYAKAN ORANG. teruja tgk berapa kita dah dapat... tetapi tindakan mereka langsung tidak membawa mereka ke arah itu...

SEBAB UTAMA...
byk sangat alasan:
1. xda masa lah
2. xpandai cakap lah
3 .xda duit la
4. xramai kawan lah
5. xminat nak cari2 org lah
7. xreti lah
8. xminat lah

dan sebagainya ... sebenarnya xperlu kesemua alasan diatas tu... 1 alasan sahaja dah cukup untuk kita gagal dalam apa yg kita usahakan.... SO JAWAPAN NYA
XDA ALASAN UNTUK BERJAYA
dan resepi nya buat je
jom kita buat sama2 saya tunjukkan cara ... bagi Anda yg xda alasan di atas

Sharing is caring,
Anisah Abd Rahman
Bakal Rakaniaga ToneExcel Anda,
+011 12391595

#FastActionFastResultSlowActionNoResult
#KamiBantuKepadaMerekaYgSudiDiBantu

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment