Sunday, 31 August 2014

Pengorbanan RM90 kita.

Teks: Anisah Abd Rahman

Saya tahu ramai lagi yang masih ragu-ragu untuk sertai bisnes seperti yang saya pilih. Tidak kira la sama ada Biz Amway atau Tone Excel ini.

Yelah... nak keluarkan RM90 bukannya sikit, banyak perkara boleh buat dengan nilai sebesar itu.

Dulu saya pun fikir begitu..tapi Alhamdulillah ...setelah join fikiran saya berubah sama sekali. Nilai RM90 yang saya keluarkan tadi sebenarnya bernilai ribuan ringgit. Saya tidak pernah sangka RM90 ini boleh menghasilkan pendapatan yang sangat lumayan bahkan boleh diwariskan kpd ahli keluarga kita.

Bukan... itu sahaja..saya juga bersyukur dapat rakan-rakan group yang banyak membantu. Mereka sangat supportive dan sudi berkongsi ilmu sama ada melalui group FB ataupun group Whatsapp

Untuk biz Amway saya lebih senang. Berkongsi face to face. Untuk biz Tone Excel secara online pon dah memadai. Mudah dah ianya memang mudah, hanya tukar simkad lepas baca manfaatnya yg sgt hebat.

Jika anda hendak join. Anda perlu fikirkan faktor kelebihan lain selain kelebihan TTTE itu sendiri.
Sertailah kami di toneexcel..kita sama2 berusaha..Sama-sama kita berjaya.... Insyaallah

Ikhlas Untuk Bekerjasama Dengan Anda Mencapai Kebebasaan Wang dan Masa
Whatsapp/Telegram/call 011 12391595

No comments:

Post a Comment