Tuesday, 26 August 2014

Amway: Benih Kebebasan Wang Dan Masa

Teks: Anisah Abd Rahman

Assalamualaikum
Saya sehingga hari ini sebenarnya masih lagi terasa seperti mimpi yang saya mempunyai kekuatan untuk menghantar surat berhenti kerja kepada Bos saya.

Ramai rakan sekerja dan senior menasihatkan saya supaya jangan berhenti kerana rugi melepaskan jawatan besar seperti akauntan.

Sekali fikir memang la macam rugi, tetapi berkali-kali fikir, sampai bila?

Walaupon jawatan besar, saya tetap tidak boleh mendapat kebebasan wang dan masa. Saya tetap tidak boleh merdeka dari punch kad yg selalu menunggu saya untuk berjumpa dengan nya setiap pukul 8.00pg. Saya tak suka! Saya tak suka!

Saya jumpa peluang untuk capai kebebasan wang dan masa apabila saya melihat plan marketing Amway. Pendapatan saya bergantung kepada usaha saya. Rajin saya maka banyak la pendapatan saya.

Jika bekerja makan gaji, pendapatan kita dan bonus kita ditentukan oleh majikan sehingga kita bersara. Rajin atau malas pendapatan kita akan tetap sama. Mereka yang tentukan.

Oleh itu kawan-kawan, mulalah mengenali produk Amway dan guna untuk diri sendiri.

Pakai produk Amway tidak pernah buat kita jadi rugi, malah ada potensi untuk mendapat Merdeka yg kita cari.

Saya boleh tunjukkan kepada kawan2 apa manfaat dan potensi diri dengan menggunakan produk Amway ini.

Bagi saya Amway adalah benih yang perlu disemai dan dibaja setiap hari kerana ia akan memberikan hasil yang hebat sekali.

Sekian untuk perkongsian hari ini. Selamat tinggal syawal, semoga kita berpeluang jumpa lagi.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment