Saturday, 23 August 2014

Alhamdulillah

Teks:Anisah Abd Rahman

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.
Allah makbulkan doa saya supaya bb saya sihat seperti sediakala supaya saya dapat berkongsi idea menarik dengan anda pembaca yang sangat baik hati.

Setelah lama tak dapat update blog guna bb, mlm tadi saya gagahkan juga mencuri masa untuk menulis entry kerana terlalu rindu untuk bercerita dengan anda.

Sambil berceritaa saya berdoa, dan berkat kesabaran akhirnya Allah makbulkan doa saya.

Bercakap tentang Allah makbulkan doa saya. Teringat satu perkongsian dari seorang Diamond Amway. Kata beliau Amway adalah doanya yang dimakbulkan oleh Allah. Impian dia hendak membantu ramai orang. Bersama Amway memang telah ramai orang yg dibantu sehingga hari ini dia telah bergelar Diamod.

Semasa mendengar kata-katanya, saya juga mengakui bahawa Amway juga adalah doa saya yg dimakbulkan oleh Allah.

Saya selaLu berdoa hendak meluangkan banyak masa bersama keluarga, berdoa supaya saya dapat jaga sendiri anak-anak dirumah dan berdoa menjadi seorang suri rumah dan mampu menjana pendapatan yang lumayan.

Semua impian saya ini saya boleh realisasikan apabila saya mendaftar dan membuat keputusan menjalankan bisness AMWAY.

Mungkin anda tertanya-tanya, ada apa dengan amway. Dan saya boleh jawab Macam -macam ada. Dan sangat teruja untuk berkongsi dengan anda semua.

Sekian dulu
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment