Wednesday, 2 July 2014

Wawasan, Keazaman dan Kecekalan

Teks: Anisah Abd Rahman

Alhamdulillah dah Ramadhan ke-4. Sambil menonton televisyen, iaitu rancangan feveret Azam Ramadhan Su. Dengar en posmen masukkan surat ke peti pos. Terus pergi ambik kerana saya agak mesti majalah kegemaran saya dah sampai.

Majalah apa? Hihihi majalah Amagram. Hanya ahli amway sahaja yang akan menerima majalah ini setiap bulan. Berita hebat yang saya terima apabila buka Amagram bulan ini. Tentulah kehebatan produk Amway yang menjadi pilihan ramai. Anda?? Belum percaya kan? Kami yg menggunakan produk saya yakin dan gembira kerana peluang jana pendapatan sentiasa ada.

Helaian demi helaian saya selak, sangat tertarik dengan perkongsian Pengedar Terus Intan Pengasas iaitu bekas seorang posmen dan berkelulusan Sijil rendah pelajaran. Katanya kita harus faham bahawa falsafah Amway ialah " sebelum anda berjaya, bantu orang lain berjaya dahulu". dari situ saya rasa tercabar, jika Pak Lah seorang bekas posmen boleh berjaya. Saya bekas akauntan pon pasti boleh berjaya.

Nasihat Pak Lah, dalam Amway setiap orang yang mempunyai wawasan, keazaman dan kecekalan pasti berjaya. Bagi orang yang malas dan enggan belajar, Amway bukanlah sebuah perniagaan yang mudah difahami, tetapi bagi orang yang rajin dan berfikiran positif. Ia memang mudah.


Cukup dulu keterujaan saya untuk hari ini, saya nak sambung kemas rumah dahulu kemudian mahu merancang perniagaan Amway saya supaya mampu mendaki lebih jauh.

Anda? Buat keputusan hari ini jika ingin saya tunjukkan jalan mencapai impian kita bersama.



Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Amway/pembelian produk Amway/menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
email:anisahabdrahman@gmail.com
whatsapp: 011 12391595

No comments:

Post a Comment