Wednesday, 9 July 2014

3 Perkara Untuk Berjaya

Teks: Anisah Abd Rahman

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Pagi yang segar, selesai siapkan si kakak untuk dihantar ke sekolah. Menulis sebentar menunggu kakak minum susu sebagai sarapan sebelum ke sekolah.

Alhamdulillah nikmat menghantar sendiri anak ke sekolah juga dikira rezeki. Hantar depan pintu pagar, salam dan cium tanpa perlu tergesa-gesa.

Syukur saya ditemukan sebagai Usahawan Bebas Amway, saya bekerja mengikut masa saya sendiri. Jika saya tidak rebut peluang ini semasa ia datang kepada saya dahulu, mungkin saya tidak dapat merasai nikmat hari ini iaitu menghantar anak sendiri ke sekolah.

Amway. Semua orang boleh menjadi Usahawan bebas Amway asalkan anda ada 3 ciri-ciri seperti dibawah. Mudah sangat kerana tidak memerlukan kelayakan SPM atau degree.

Sekian, dulu perkongsian pagi ini, masa untuk kakak pergi sekolah.




Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Amway/pembelian produk Amway/menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
email:anisahabdrahman@gmail.com
whatsapp: 011 12391595

No comments:

Post a Comment