Saturday, 29 March 2014

Satinique - Kerana berasa cantik adalah satu perasaan yang indah

Teks: Anisah Abd Rahman

Suka saya nak berkongsi dengan pembaca semua tentang shampoo rambut yang akan terus menjadi pilihan saya. Ianya adalah SATINIQUE

Terbaik sangat, jangan tak percaya, dulu masa saya belum kenal shampoo rambut ni...macam macam yang saya cuba, hampir semua yang keluar iklan kat tv rasanya. tetapi semua yang iklan dekat tv tu, belum tentu boleh percaya. nampak semuanya indah belaka. Tapi bila kita cuba tak sesuai dengan kita.

Oneday, saya buat keputusan mesti cuba produk keluaran amway ni. walaupon dia sedikit mahal tapi berbaloi-baloi rasanya sebab seingat saya dari 2011 sehingga sekarang March 2014 saya sangat setia dengan jenama ni dan memang sangat sesuai dengan rambut saya. hahaahahah nak tahu sesuai tak sesuai pembaca semua boleh  cuba sendiri . Lepas tu kalau yang dah berkahwin tu boleh tanya en abang wangi ke tak wangi. Suami saya memang puji dan kakak saya masa nak potong rambut pon cakap wangi. padahal saya ni kekadang walaupon rambut tengah basah terus je pakai tudung.
Lagi satu, jangan risau walaupon harga dia mahal sedikit, sebabnya kalau tetiba rasa tak sesuai boleh minta wang dikembalikan.

Apa keistimewaan Shampoo Satinique ni.

1. Teknologi
Satinique - satu-satunya sistem penjagaan rambut berkualiti salun dengan teknologi pembaharuan alam semulajadi yang eksklusif, Sistem penyemaian Seramida untuk memberikan rambut tampak sihat lagi cantik hanya dengan sekali guna.

2.Mengapa pilih Satinique?
Kerana sistem penyemaian seramida membaiki kerosakan dengan menggantikan semula lipid yang hilang dengan lipid yang sama seperti yang wujud secara semulajadi dalam rambut.

3.Proses semula jadi
Lipid temasuk seramida adalah penting untuk rambut yang kelihatan cantik dan kunci kepada teknologi SATINIQUE yang eksklusif
ia membolehkan SATINIQUE membaiki rambut anda dan mereplikakan proses semula jadi yang menguatkan dan melindungi. Struktur rosak sebenarnya dilekatkan kembali dalam semula jadi.

4. Sistem Penyemaian Seramida
Mengganti CMC yang hilang, ia menembusi jauh ke dalam kutikel untuk membaik pulih lipid yang hilang

Menguatkan
Memperbaiki keanjalan dan kekuatan serat rambut 
Mengurangkan rambut putus 
Menjadikan rambut lebih kuat  dan memberi perlindungan daripada kerosakan yang seterusnya

Melindungi
Membentuk penghalang berpelindung untuk rambut
Mencegah kehilangan lembapan dan melindungi rambut daripada kerosakan fizikal.

No comments:

Post a Comment