Wednesday, 12 February 2014

Walaupun Perubahan Itu Kecil, Buat Hidup Kita Lebih Bermakna

Teks: Anisah Abd Rahman


Assalamualaikum kawan-kawan, hari ini saya nak share apa yang hebatnya jika kita buat perubahan.


Perubahan yang saya nak ajak kawan kawan  buat ialah menukar jenama ubat gigi. Kenapa harus tukar? adakah yang selam ini kita guna tidak bagus?


Semua orang telah bijak memilih, dan jenama yang kawan -kawan pilih itu sudah baik. Namun kawan-kawan masih belum tahu, ada lagi jenama ubat gigi yang lebih baik. Ubat gigi ini nama nya Glister. Glister bukan saja berkualiti malah boleh menebalkan dompet anda.


Maafla buat kawan-kawan pening dan tertanya-tanya. Mestikan hairan kan macam mana ubat gigi boleh tebalkan poket saya. Mana taknya, setiap kali saya membeli ubat gigi ini saya akan dapat point. Setiap point yang terkumpul melayakkan saya untuk terima bonus tunai.


Jengg,,jeng....jeng... ini lah yg saya buat untuk tebalkan poket saya dengan bonus tunai bulanan. Anda juga kawan pembaca boleh jadi seperti saya.





No comments:

Post a Comment