Friday, 18 October 2013

Fahami apa itu MLM.

Teks: Anisah Abd Rahman
Hi kawan-kawan, simple entry untuk kefahaman kawan-kawan sebelum kita enak bermimpi.

Hari ini sikit jer saya nak kongsikan dengan pembaca sekalian.

Sebabnya saya tidak mahu rakan pembaca sekalian terus kerugian kerana tidak memahami apa sebenarnya MLM ni.

Jangan terlalu membenci MLM kerana kadang -kadang kata-kata anda sangat memandang hina kepada peluang kejayaan ini.

Mungkin anda tidak tahu, salah satu cara untuk jadi jutawan aadalah menceburi bidang network marketing.

Anda mungkin mengangap MLM ni menipu orang. Tak rela sertai MLM kerana rasa ditipu dan terpaksa menipu orang lain.

Menipu macam mana tu? Mungkin anda pernah tertipu? Semak balik apa yg membuatkan anda tertipu?Jika nak kata produk MLM ni menipu, produk yang keluar dekat iklan tv tu lg menipu.
Cer pikir logik sikit, apsal semua produk dekat iklan tv tu, semua nya nk pilih artis cntik untuk produk mereka. Produk baru dicipta tetapi bayar artis jelita mahal-mahal untuk iklan produk mereka. Artis jelita tu tak pakai produk tu pon dah memang jelita, so korang tertipu la konon artis yg jelitaa tu sebab dia pakai produk yg diiklankannya.

Oleh itu, dek kerana terpengaruh dengan artis jelita model iklan tu, berduyun la menyerang produk tersebut. Maka disitu la anda telah ditipu tetapi dengan bangganya anda agungkan mereka dan katanya produk tu sangat hebat.So pikirla mana satu pilihan anda.

Mana satu korang lebih suka??

1. Guna artis yg dah memang sedia cantik seperti ziana zain dan siti saleha untuk iklan produk yg entah ada kajian atau tidak.
Tiba2 je claim produk hebat kerana guna model hebat.

2. Tidak membayar artis jelita, tetapi anda mempercayai produk tersebut kerana melihat saudara atau kawan yg selamaa ini selekeh tetiba jadi jelita, cantik spt dato' siti nurhaliza.

Anda mempercayainya.Fikir dan pilihlah kerana pilihan memang ditangan anda.

Nota kaki: jom sertai bersama saya menjalankan pernigaan hebat ini. Saya gunakan produk Amway setiap hari untuk tambah pendapatan dan dijadikan income legasi.

Sekian, wassalam.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone











No comments:

Post a Comment