Thursday, 29 August 2013

Mudahnya Jana Pendapatan Tambahan

Sebesar manakah syarikat Amway?

Dalam perindustrian produk kegunaan di rumah dan kegunaan diri, dari segi pendapatan tahunan, Amway hanya di belakang Proctor & Gamble.

Tetapi Amway adalah jauh dihadapan syarikat syarikat besar yang tersenarai dalam Fortune 500 seperti Colgate-Palmolive  dan Johnson & Johnson!

Maknanya Network Marketing bukan tinggal teori. Ia juga tidak lagi meragukan. Hari ini, Network Marketing berada di tahap yang sama seperti perniagaan Francais berada 20 tahun yang lalu.

Ia adalah satu "konsep francais untuk orang biasa" yang berkembang secara exponential.

Dulu, semasa belum mengenali Amway saya memakai pelbagai jenis produk kegemaran saya. Apa sahaja yang di iklankan di TV semua saya akan cuba.

Setelah mengetahui plan marketing Amway, saya bukan sahaja mengubah produk barangan kegunaan barang didalam rumah, saya juga mengubah ekonomi keluarga ke arah yang lebih baik.

Dulu.......
kini....
dulu...
kini.....
dulu.....
kini....

dulu...
kini....
ini lah antara produk yang saya gunakan apabila saya mengenali Amway. Salah satu langkah yang penting untuk saya memulakan biz ini.....

Saya tak pernah rasa menyesal dan sangat puas hati bertukar dari Brand X kepada Amway Brand.

Sekian dulu.






No comments:

Post a Comment