Wednesday, 14 August 2013

Networking is the bst business

Teks: Anisah Abd Rahman

Assalamualaikum dan selamat hari raya maaf zahir dan batin.

Arini saya nak berkongsi dengan rakan pembaca bagaimana untuk menikmati hari-hari yang penuh bahagia. Ini saya dan saya tidak memaksa untuk anda bersetuju dengan apa yang saya katakana.
Ini apa yang saya buat dan saya telah menikmatinya sejak dari tahun 2011.

Apabila saya diberitahu bahawa produk amway ini hebat kerana sangat menjimatkan dan boleh beri saya pendapatan saya terus buat keputusan untuk mencubanya. saya tak pernah rasa risau ditipu kerana ia tidak perlu modal untuk saya melibatkan diri dalam peluang ini.

Alhamdulillah hanya RM90 yang diperlukan untuk saya menjadi ahli dan saya layak mndapat pelbagai ganjaran.Antaranya saya layak membeli dengan harga diskaun sehingga 30%. Setiap kali membeli saya dapat diskaun, tidak perlu tunggu musim perayaan untuk layak membeli barang dengan harga diskaun.

Busines Amway sangat mudah, saya gunakan konsep berkongsi kebaikan dengan orang lain. Bayangkan selama ini, sebelum mengenal amway, setiap bulan saya membelanjakan hamper RM500 di pasaraya-pasaraya yang terkenal di Malaysia ini. Tetapi hanya mereka sahaja yang mendapat keuntungan setiap kali kita semua brbelanja. Kita sentiasa bantu mereka bina kekayaan dan pendapatan kepada generasi mereka. Mereka sebolehnya berlumba-lumba membuat promosi hebat supaya setiap bulan kita berkunjung ke sana dan membeli barang keperluan dan bukan keperluan.

Saya selalu berkongsi dengan kawan-kawan yang berminat bagaimana selama ini kita akan menghabiskan duit apabila berbelanja, tetapi mulai saat ini kita ubah tabiat kita berbelanja. Kita akan menambah pendapatan setiap kali kita berbelanja setelah tahu bagaimana caranya.

Saya sentiasa mengalukan semua pmbaca untuk bersama saya. anda boleh pilih mana satu income idaman anda, saya boleh tunjuk caranya.


Sekian, dahulu untuk hari ini.

No comments:

Post a Comment