Monday, 26 August 2013

Kenapa saya memilih untuk guna dan jual ubat gigi GLISTER dari menjual kopi

Teks: Anisah Abd Rahman
Peniagaan adalah merupakan salah satu cara kita menjana pendapatan. Setiap orang ada alasan tersendiri kenapa mahu ceburi bidang pernigaan. Saya juga memilih perniagaan sebagai sumber pendapatan.
Dalam bidang perniagaan pula boleh dikategori kan kepada bermacam-macam cara lagi untuk kita pilih. Pernigaaan konvensional atau pun perniagaan Network Marketing.
Network Marketing di Malaysia bukan la perkara asing lagi. Sebut sahaja Network Marketing, ramai orang dah boleh senaraikan nama nama pernigaan dan produk yg menggunakan sistem ini.
Walaupon ramai orang sudah tahu syarikat apa yang menggunakan sistem ini tetapi tidak semua yg memahami apa sebenarnya network marketing. Sepantas kilat mereka akan memberi komen, ooo ko buat MLM. Dengan reaksi muka yang sinis sekali.
Ramai orang akan takut apabila kita bercerita pasal network marketing. Walaupon orang itu masa study dulu pernah belajar marketing. Tidak mengapa, saya tak paksa anda semua jatuh cinta dengan network marketing seperti saya. Sebabnya saya takkan rugi apa apa jika anda tidak menyertai saya. Saya hanya anggap itu cabaran dalam biznes saya.
Untuk seketul batu menjadi belian ia perlukan tekanan yang hebat. Seperti juga saya. Kalau mudah sangat mengajak orang menyertai biznes seperti saya ini, rasanya dari dulu lagi semua orang sertai Network Marketing. Maka tiada la lg peluang untuk saya.
Hari ini jual kopi juga menggunakan sistem network marketing. Hebatkah sistem ini? Saya rasa kalau tak hebat, takkan ada orang kaya rayaa walau hanya menjual kopi. Minggu lepas, saya membelek majalah Networker yang di beli oleh suami saya. Pelbagai perniagaan Network Marketing dipaparkan.
Semasa membaca majalah ini saya rasa sangat tercabar, dia jual kopi sahaja boleh berjaya. Sedangkan saya mempunyai pelbagai produk hebat untuk kegunaan setiap hari.
Salah satu produk HOT dan semua orang patut cuba ialah Amway GLister. Prospek atau pengguna GLISTER sangat meluas. Cuba bagitahu saya sapa yg tk gosok gigi setiap hari? Gigi original atau palsu kita akan tetap gosok gigi.
Anak saya setahun setengah juga menggosok gigi. Semua orang gosok gigi jika nak dibandingkan minuman kopi.
Oleh sebab itu la saya pilih menjual ubat gigi lebih hebat keraja ia produk penting dan akan diulang pakai setiap hari.
Produk yg hebat ini akan bertambah hebat apabila ia mengunakan sistem pemasaran nertwork marketing yang hebat.
Sekian dulu untuk entry ini.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone










No comments:

Post a Comment