Tuesday, 30 April 2013

Tukar Disposable Diapers kepada Cloth Diapers

Assalamualaikum pembaca sekalian,

Arini anis nk share dengan kawan-kawan tips dan langkah-langkah untuk menjadi suri rumah yg pandai berjimat cermat.

Setelah saya membuat keputusan untuk menjadi surirumah suatu masa dahulu, saya telah amalkan perkara ini. Iaitu saya menggunakan
Cloth Diapers.Cloth Diapers memang jimat dan sihat.

Hanya orang yang ingin berjimat sahaja sanggup memakai CD ni, sebabnya ia memerlukan pengorbanan dan kerajinan. Memakai CD boleh memupuk kasih sayang antara suami dan isteri. Saya dan suami selalu bergilir memcuci CD. Alhamdulillah saya mempunyai suami yang rajin. Terima kasih buat suami tercinta.

Biar saya tunjukkan berapakah penjimatan yang kita boleh dapat hasil memakai CD ini.

No comments:

Post a Comment